تبیان، دستیار زندگی
ست   حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی، در دیدار با سید عبدالعزیز حكیم، كه به تازگی به نجف سفر كرده است، ضمن استقبال از اقدامات حكومت جدید از زمان شكل گیری تا كنون تأكید كرد: آنچه حكومت جدید تاكنون در راستای سا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اقدامات حكومت جدید، باعث خرسندی من است

حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی، در دیدار با سید عبدالعزیز حكیم، كه به تازگی به نجف سفر كرده است، ضمن استقبال از اقدامات حكومت جدید از زمان شكل گیری تا كنون تأكید كرد: آنچه حكومت جدید تاكنون در راستای سازندگی عراق انجام داده است، باعث خرسندی و خوشحالی من است .

حضرت آیت‌الله سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان در عراق، اعمال حكومت جدید كه از زمان شكل گیری تا كنون انجام داده است را ستود و تأكید كرد: آنچه تا به حال حكومت انجام داده تا عراقی نو بنا كند، قابل تقدیر و باعث خوشحالی است. وی همچنین با استقبال از اقدامات امنیتی دستگاه‌های نوپای امنیتی كشور تأكید كرد: از دستگاه‌های امنیتی و ارتش عراق كه جهت برقراری امنیت و ثبات در كشور تلاش می‌كنند، تشكر می‌كنم.
شایان ذكر است سید عبد العزیز حكیم، در این سفر خود، با آیت‌الله بشیر نجفی، آیت‌الله سید محمد سعید حكیم و آیت الله فیاض نیز دیدار كرد و طی آن، مسایل مهم كنونی عراق را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.